سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را فراگیرید که فرا گرفتنش، حسنه است. [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

امیرشهریار

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
رائول معاون پرز خواهد شد(دوشنبه 87 بهمن 28 ساعت 5:25 عصر )
این روزها تمام صفحات روزنامه های اسپانیا پر از اخبار مربوط به رئال و رئیس اینده این باشگاهست .




فلورنتینو پرز هنوز رسما اعلام نکرده که قصد حضور در انتخابات ریاست باشگاه رئال مادرید را دارد ولی از همین حالا تمام مردم اسپانیا او را مرد اول اینده مادرید می دانند .

پرز که به خلق عصر کهکشانی ها معروف است دوست دارد بار دیگر با سر و صدا و اخبارهای گوناگون بر مسند قدرت بنشیند و حالا نوبت به رائول است تا در مرکز این شایعات قرار گیرد .

براساس گزارش رسانه های اسپانیا , در صورت بازگشت پرز به سانتیاگو برنابئو , رائول گونزالز و زین الدین زیدان نیز در این باشگاه صاحب مسند خواهند شد .

دیروز فاش شد که فلورنتینو پرز دوست دارد , کاپیتان فعلی رئال مادرید یعنی رائول گونزالز را نایب خود کند و پست معاونت باشگاه را به وی دهد .

ال موندو دپورتیوو فاش ساخت که برنامه پرز به این صورت است که به رائول اجازه دهد یک فصل دیگر از دو فصلی که با رئال قرارداد دارد , بازی کند و سپس قبل از اینکه از فوتبال خداحافظی کند او را نائب رئیس رئال مادرید کند .

رائول نیز از این موضوع اگاهی یافته و در مورد ان در حال فکر کردن است ولی روشن است که پسر طلایی برنابئو تمایل چندانی به خداحافظی زود هنگام ندارد .

در کنار رائول , دیگر بر همگان روشن شده است که در صورت امدن پرز , مطمئنا زیدان نیز به رئال مادرید بازمی گردد و پستی مهم را در این باشگاه در دست می گیرد .

طبق پیش بینی های انجام شده , زیدان به عنوان مدیر ورزشی باشگاه کار خواهد کرد و جانشین پدیا میاتوویچ می شود هرچند خود زیدان تمایل زیادی به کار کردن به عنوان سرمربی تیم جوانان باشگاه دارد .

مطمئنا رائول و زیدان هیچ یک تا به حال به چهره هایی تبلیغاتی معروف نبوده اند و از حمایت هیچ کمپانی خاصی برخوردار نیستند بلکه محبوبیت این دو بازیکن است که پرز را مشتاق کرده تا از این دو استفاده کند زیرا مطمئنا در صورت بر روی کار امدن رائول و زیدان , وزنه اعتباری باشگاه رئال مادرید در جهان بیشتر و بیشتر خواهد شد .

ولی قبل از انجام این کارها , پرز چندین برنامه دیگر را در اولویت خود قرار داده است که اولین انها اوردن یک مربی سطح جهانی می باشد که براساس گزارشات روزنامه های اسپانیایی و ایتالیایی , اصلی ترین گزینه کارلو انچلوتی سرمربی اث میلان است .

بعد از پروژه سرمربی , نوبت به خرید چند بازیکن بزرگ می رسد که در ظاهر ماجرای خرید کریستیانو رونالدو در حال اتمام است و می شود انتظار داشت این بازیکن را سال اینده با لباس رئال مادرید دید .

دیگر اهداف پرز در خرید بازیکن اینها هستند ؛ کاکا , کارلوس توز و بنزما که به نظر می رسد پرز قصد دارد با اوردن انچلوتی و زیدان , راه خرید کاکا و بنزما را برای خود هموارتر سازد این در حالیست که رسانه های انگلیسی از نزدیک شدن رئال مادرید و توز خبر می دهند .



  • کلمات کلیدی :
  • » امیرشهریار
    »» نظرات دیگران ( نظر)


    لیست کل یادداشت های وبلاگ
    بهترین خط دفاعی فوتبال اسپانیا در سال 2009
    او هیچگاه از ترک باشگاه سخن نگفته است
    ریبری می تواند به رئال مادرید برود
    [عناوین آرشیوشده]
     RSS 
     Atom 

    بازدیدهای امروز: 11 بازدید
    بازدیدهای دیروز: 0 بازدید
    مجموع بازدیدها: 5957 بازدید
    [ صفحه اصلی ]
    [ پست الکترونیک ]
    [ پارسی بلاگ ]
    [ درباره من ]

    » آرشیو یادداشت ها «
    » موسیقی وبلاگ «
    » اشتراک در خبرنامه «