سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طمع کشاننده به هلاکت است و نارهاننده ، و ضامنى است حق ضمانت نگزارنده ، و بسا نوشنده که گلویش بگیرد و پیش از سیراب شدن بمیرد ، و ارزش چیزى که بر سر آن همچشمى کنند هر چند بیشتر بود مصیبت از دست دادنش بزرگتر بود ، و آرزوها دیده بصیرت را کور سازد و بخت سوى آن کس که در پى آن نبود تازد . [نهج البلاغه]

امیرشهریار

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
او هیچگاه از ترک باشگاه سخن نگفته است(دوشنبه 87 بهمن 28 ساعت 5:25 عصر )
 پس از انتشار خبری مبنی بر تمایل هانتلار به ترک مادرید وکیل این بازیکن اعلام کرد که تمام این شایعات دروغ است و هانتلار هرگز نگفته که قصد ترک باشگاه را دارد.




آرنولد اوستولد در واکنش به شایعات اخیر اعلام کرد که موکلش رابطه ی بسیار خوبی با خوانده راموس دارد و هیچگاه از ترک باشگاه سخن نگفته است.

او هیچوقت نگفته که قصد ترک رئال مادرید را دارد. من در رابطه با شایعات اخیر با او صحبت کردم و او همه ی آنها را تکذیب کرد. او هیچوقت چنین حرفی را نزده است.

طبیعی است که او خوشحال نباشد زیرا تمام بازیکنان دوست دارند بازی کنند. او در لیگ قهرمانان بازی نمی کند ولی مطمئنا در لالیگا مدت زمان بیشتری بازی خواهد کرد.

در خبرهای چند روز گذشته اعلام شده بود که هانتلار با خوانده راموس رابطه ی خوبی ندارد درحالیکه وکیل هانتلار این شایعات را نیز تکذیب می کند.

من قاطعانه این خبر را تکذیب می کنم. وقتی یک بازیکن در ترکیب قرار نمی گیرد برخی سعی می کنند که این شایعات را بوجود بیاورند.

او 25 ساله است و طبیعی است که بخواهد در ترکیب ثابت بازی کند. ولی او ثابت بازی کردن را در تیم رئال مادرید دوست دارد و نه در تیم دیگر. مطمئنا او با تلاش خود راموس را مجاب به دادن فرصتهای بیشتر برای بازی کردن خواهد کرد.


  • کلمات کلیدی :
  • » امیرشهریار
    »» نظرات دیگران ( نظر)


    لیست کل یادداشت های وبلاگ
    بهترین خط دفاعی فوتبال اسپانیا در سال 2009
    او هیچگاه از ترک باشگاه سخن نگفته است
    ریبری می تواند به رئال مادرید برود
    [عناوین آرشیوشده]
     RSS 
     Atom 

    بازدیدهای امروز: 5 بازدید
    بازدیدهای دیروز: 0 بازدید
    مجموع بازدیدها: 5939 بازدید
    [ صفحه اصلی ]
    [ پست الکترونیک ]
    [ پارسی بلاگ ]
    [ درباره من ]

    » آرشیو یادداشت ها «
    » موسیقی وبلاگ «
    » اشتراک در خبرنامه «