سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خیرخواهی، دوستی به بار می آورد . [امام علی علیه السلام]

امیرشهریار

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
میاتوویچ خود را اماده برکناری می کند(دوشنبه 87 بهمن 28 ساعت 5:25 عصر )
پدراگ میاتوویچ مدیر ورزشی باشگاه امادگی خود را برای کناره گیری از این پست اعلام کرد.




سخت است باور کنیم که پدراگ میاتوویچ قبل از روی کار امدن کالدرون و معرفی شدن به عنوان مدیر ورزشی باشگاه در بین هواداران محبوبیت به شدت بالایی داشت که این برمیگردد به سال 1998 که او یکی از عوامل قهرمانی رئال بود اما با روی کار امدن کالدرون اوضاع به یکباره تغییر کرد.

پدراگ میاتوویچ به عنوان مدیر ورزشی باشگاه مادریدی اصلا عملکرد خوبی نداشت و مدام توسط رسانه ها مورد انتقاد قرار می گرفت .

بیشترین نقطه ضعف او مربوط به نقل و انتقالات میشود.او بجای خرید بازیکنان عالی و با کیفیت خریدهای به نسبت ضعیفی برای باشگاه داشت .

یکی از اشتباهات او در فصل نقل و انتقالات تابستانی 2009 بود که باعث شد تا بازیکن با کیفیتی به جز فن در فارت جذب نشوند و دلیل ان هم وقت تلف کردن پدراگ روی پروژه رونالدو بود که در اخر با شکست مواجه شد.

اما بزرگترین اشتباه او در نقل و انتقالات زمستانی این فصل بود.پدراگ قبل از شروع نقل و انتقالات زمستانی به تمام هواداران قول داده بود که بازیکنان بزرگی را جذب کند .

او در ابتدا هونتلار هلندی و سپس لاس دیارا فرانسوی را جذب کرد که نقل و انتقالات خوبی بودند اما همین دو خرید که در ظاهر بسیار عالی به شمار می امد باعث افزایش فشار و نارضایتی هواداران شد چرا که با اشتباه پدراگ , رئال تنها میتوانست یکی از انها را در جام قهرمانان اروپا استفاده کند . این بزرگترین اشتباه پدراگ بود که درنتیجه باعث شد که او به فکر کناره گیری بکند.

با جذب فائوبرت توسط شخص بلودا و عدم اطلاع به پدراگ که مسئول نقل و انتقالات است , پدراگ متوجه شد که روسای باشگاه دیگر به او اعتماد ندارند و از او حمایت نخواهند کرد و این بی توجهی توهینی برای شخص پدراگ بود.

در نتیجه همه ی این عوامل باعث شد که پدراگ بداند بدون کالدرون دیگر حامی ای در باشگاه ندارد و حال اماده است که از این پست کناره گیری کند.

مهمترین جانشین وی زین الدین زیدان مرد محبوب فرانسوی است که هوداران از بلودا درخواست کرده اند تا هرچه زودتر جایگزین پدراگ شود .

با این وجود با انتخاب پرز به عنوان رئیس باشگاه , زیدان به باشگاه خودش باز میگردد اما با چه عنوانی معلوم نیست , زیدان خود شخصا علاقه دارد تا هدایت تیم جوانان باشگاه را در اختیار بگیرد.


  • کلمات کلیدی :
  • » امیرشهریار
    »» نظرات دیگران ( نظر)


    لیست کل یادداشت های وبلاگ
    بهترین خط دفاعی فوتبال اسپانیا در سال 2009
    او هیچگاه از ترک باشگاه سخن نگفته است
    ریبری می تواند به رئال مادرید برود
    [عناوین آرشیوشده]
     RSS 
     Atom 

    بازدیدهای امروز: 3 بازدید
    بازدیدهای دیروز: 0 بازدید
    مجموع بازدیدها: 5949 بازدید
    [ صفحه اصلی ]
    [ پست الکترونیک ]
    [ پارسی بلاگ ]
    [ درباره من ]

    » آرشیو یادداشت ها «
    » موسیقی وبلاگ «
    » اشتراک در خبرنامه «