سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیا همچون مار است سودن آن نرم و هموار ، و درون آن زهر مرگبار . فریفته نادان دوستى آن پذیرد ، و خردمند دانا از آن دورى گیرد . [نهج البلاغه]

امیرشهریار

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
اسپورتینگ گیخون 0 - رئال مادرید 4(دوشنبه 87 بهمن 28 ساعت 5:25 عصر )
رئال مادرید در بازی دیشب بار دیگر نشان داد که برخلاف سایر تیمها که به تک ستاره های خود وابسته هستند , هیچ وابستگی ای به ستاره های خود ندارد و حتی با ترکیبی از تیم اصلی و ذخیره خود نیز می تواند نمایشگر یک بازی زیبا , همراه با پیروزی باشد .




دیشب دو تیم اسپورتینگ گیخون و رئال مادرید در حالی در ورزشگاه ال مولینون به مصاف همدیگر رفتند که تمام هوادارانی که در انجا حضور داشتند فقط یک هدف را دنبال می کردند و ان هم جبران شکست سنگین بازی رفت بود .

بازی رفت این دو تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه عجیب 7 - 1 به سود رئال مادرید به پایان رسید ولی رئال مادرید دیشب نشان داد که ان نتیجه اتفاقی نبوده و بار دیگر و این بار با تیم دوم خود تا استانه ان نتیجه پیش رفت .

مصدومیت برای خوانده راموس معنایی نداشت و با وجود اینکه بازیکنانی چون ارین روبن , اشنایدر و فان در فارت را با خود به گیخون نبرد بود ولی باز هم ترکیب هجومی را روانه میدان کرد .

راموس عملا تیم خود را با 4 مهاجم وارد زمین کرد , 3 مهاجم اصلی این تیم رائول , هانتلار و هیگوئین بودند که در تمام صحنه های بازی , مارسلو نیز در کنار این 3 تن بود .

در این بازی اتفاقات خوشایند زیادی برای تیم مادریدی رخ داد , ابتدا گلزنی رائول و شکستن رکورد افسانه ای الفردو دی استفانو , سپس گلزنی هانتلار که سرانجام پای شکارچی نیز به گلزنی باز شد و همین طور گلزنی مارسلو .

راموس تیمش را با این ترکیب وارد زمین کرده بود ؛ کاسیاس , راموس , په په , کاناوارو , هاینزه , لاسانا , گاگو , هیگوئین , مارسلو , رائول , هانتلار .

نیمه اول

رئال مادرید از همان دقایق اولیه بازی , توپ و میدان را در دست گرفت و با پاسهای زیادی که بازیکنان این تیم بین همدیگر رد و بدل می کردند , جریان بازی کاملا از دست تیم میزبان خارج شده بود .

در دقیقه اول بازی بود که مارسلو توسط پاسی عالی از راموس پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت دقیق این برزیلی توسط دروازه بان حریف مهار شد .

رئال مادرید در این بازی روی کاغذ در میانه زمین هافبک تهاجمی نداشت ولی لاسانا و گاگو همچون بازیهای گذشته هم در دفاع و هم در حمله به خوبی شرکت می کردند تا خلا یک هافبک خلاق به چشم نیاید .

7 دقیقه بعد از فرصت مارسلو این بار نوبت شوتزنی هیگوئین بود , این ارژانتینی که توسط هانتلار صاحب توپ شده بود شوت خود را راهی دروازه کرد که در میانه های راه توپ با برخورد به دفاع , به کرنر رفت .

در سومین حمله رئال بود که این تیم توانست بالاخره دروازه گیخون را باز کند . در دقیقه 15 بازی راموس که از سمت راست نفوذ کرده بود شوتی محکم را به سبک روبرتو کارلوس سانتر کرد که فقط به یک اشاره نیاز داشت تا وارد دروازه شود که این کار را رائول انجام داد .

رائول با این کار نه تنها تیمش را در خانه حریف جلو انداخت که بلکه توانست با زدن 308 مین گل خود رکورد الفردو دی استفانو را بشکند و به تنهایی در صدر جدول بهترین گلزنان تاریخ باشگاه رئال مادرید بایستد .

بعد از این گل تیم گیخون به خود امد و با حمایتهای هوادارانش تصمیم گرفت که به سمت دروازه رئال مادرید حمله کند اما نتوانست به جز یکی دو موقعیت نصف و نیمه کار خاصی صورت دهد .

در دقیقه 36 بازی نوبت گلزنی هانتلار رسید تا او هم اولین گل خود را با لباس رئال مادرید زده باشد . در این دقیقه بود که هیگوئین با پاسی عالی هانتلار را در نزدیکی های محوطه جریمه صاحب توپ کرد که این هلندی با دقت و حرفه ای گری , توپ را از بین پاهای دروازه بان به گوشه دروازه هدایت کرد .

بعد از این گل باز هم رئال مادرید دست از حملات خود برنداشت و قصد داشت تا فاصله خود را بیشتر کند از اینرو گاگو و راموس فرصتهای خوبی برای این کار داشتند که به گل نینجامید .

نیمه دوم

5 دقیقه بعد از اغاز نیمه دوم بود که رئال مادرید در حمله با 3 , 4 بازیکن حضور داشت ؛ هیگوئین که صاحب توپ بود مارسلو را در سمت چپ خود دید که در حال رفتن به سمت دروازه حریف است برای همین با پشت پا توپ را برای وی انداخت و مارسلو نیز بعد از طی کردن 10 , 15 متر به محوطه جریمه رسید و توپ را به گوشه مخالف دروازه بان زد تا سومین گل رئال نیز در این بازی ثبت شود .

در دقیقه 71 بازی بود که هانتلار دومین گل خود را نیز با ضربه سر از روی سانتری دقیق که سرجیو راموس فرستاده بود وارد دروازه کرد که این بار گل او با اعلام افساید کمک داور مردود اعلام شد .

6 دقیقه بعد از گل افساید هانتلار این بار نوبت رائول رسید تا بار دیگر گلزنی کند , هیگوئین با شوتی محکم دروازه بان حریف را به واکنش وادار کرد ولی مهار او کامل نبود و در ریباند رائول توپ را به تور دروازه چسباند تا فاصله خود را با دی استفانو بیش از پیش کند .

خوانده راموس که اوضاع را بدین منوال دیده بود کم کم دست به تعویض زد و گارسیا را به جای گاگو , پاریخو را به جای راموس و تورس را به جای هاینزه وارد زمین کرد .

سرانجام رئال مادرید با همین نتیجه 4 - 0 پیروز میدان معرفی شد و توانست هشتمین پیروزی متوالی خود را کسب کند و باز هم موفق شد در یک بازی دیگر دروازه خود را بسته نگه دارد .


  • کلمات کلیدی :
  • » امیرشهریار
    »» نظرات دیگران ( نظر)


    لیست کل یادداشت های وبلاگ
    بهترین خط دفاعی فوتبال اسپانیا در سال 2009
    او هیچگاه از ترک باشگاه سخن نگفته است
    ریبری می تواند به رئال مادرید برود
    [عناوین آرشیوشده]
     RSS 
     Atom 

    بازدیدهای امروز: 7 بازدید
    بازدیدهای دیروز: 0 بازدید
    مجموع بازدیدها: 5953 بازدید
    [ صفحه اصلی ]
    [ پست الکترونیک ]
    [ پارسی بلاگ ]
    [ درباره من ]

    » آرشیو یادداشت ها «
    » موسیقی وبلاگ «
    » اشتراک در خبرنامه «