سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا در سپاس گفتن را بر بنده‏اى نمى‏گشاید حالى که در نعمت را به روى او ببندد ، و در دعا را بر روى او باز نمى‏کند و در پذیرفتن را بر وى فراز . و در توبه را به روى بنده نمى‏گشاید و در آمرزش را بر وى به‏بندد و استوار نماید . [نهج البلاغه]

امیرشهریار

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
رکوردشکنی رائول و تمجید ستارگان جهان(دوشنبه 87 بهمن 28 ساعت 5:25 عصر )
ستارگان فوتبال جهان به تمجید از برترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید پرداختند .




رائول گونزالس کاپیتان 31 ساله باشگاه رئال مادرید یک‌شنبه شب با دو گلی که برابر اسپورتینگ گیخون به ثمر رساند ، موفق شد به رکورد 309 گل دست پیدا کرده و رکورد 307 گل آلفردو دی‌استفانو , اسطوره رئال مادرید را پشت سر بگذارد .

پس از این رکوردشکنی ، پائولو مالدینی ، الساندرو دل‌ پیرو و سسک فابرگاس کاپیتان‌های میلان ، یوونتوس و آرسنال به تمجید از رائول پرداختند .

پائولو مالدینی که خود پیشینه فوق‌العاده‌ای در باشگاه میلان دارد ، گفت:

رائول نمادی از فوتبال اسپانیا و جهان است , او همراه با رئال مادرید همه عناوین و افتخارات را بدست آورده و همواره الگویی برای مهاجمان جوان بوده است , رائول نمونه واضحی از یک قهرمان است .

مالدینی همچنین گفت:

حرفه‌ای‌گری و از خود گذشتگی که رائول همواره در تمرین از خود نشان می‌دهد یکی از مشخصه‌های یک قهرمان واقعی است. در میان تمامی گل‌هایی که او به ثمر رسانده و موفقیت‌هایی که بدست آورده است .

پشت سر گذاشتن رکورد دی‌استفانو بی‌تردید یکی از مهمترین دستاوردها به شمار می‌رود و او اکنون جایگاه خود در کتاب تاریخچه باشگاه را بدست آورده است.


کاپیتان میلان گفت:

به او تبریک می‌گویم و آرزوی بهترین‌ها را برای آینده او دارم چرا که به اعتقاد من رائول هنوز چیزهای بسیاری برای فوتبال اسپانیا و فوتبال بین‌المللی جهان در چنته دارد .


در همین حال ، الساندرو دل ‌پیرو کاپیتان یوونتوس نیز گفت:

به ثمر رساندن 309 گل در رقابت‌های رسمی یک دستاورد تاریخی ، بی‌نظیر و باور نکردنی است و بی‌تردید گا م دیگری برای یک قهرمان بزرگ به شمار می‌رود که در طول سال‌ها همواره توانایی‌های خود را به معرض نمایش گذاشته است .


سسک فابرگاس کاپیتان جوان و 21 ساله آرسنال نیز پس از باخبر شدن از رکورد شکنی رائول گفت:

برای نسل من و نسل‌های جوان ‌تر بازیکنان اسپانیایی ، رائول همواره یک الگو بوده است , هدفمندی ، اداره و اخلاقیات کاری او همواره در طول سال‌ها تداوم داشته است .

فابرگاس همچنین به خاطره شکست اسپانیا برابر فرانسه در رقابت‌های جام جهانی اشاره کرد و گفت:

این یکی از لحظه‌هایی است که به خوبی به خاطر می‌آورم . در آن لحظه , پس از شکست بی‌ تاب و توان بودم و رائول به زمین آمد تا به من آرامش ببخشد, او همواره در زمان‌های مورد نیاز کنار ما بوده است .

وی ادامه داد:

رائول , الگویی برای تمامی بازیکنان اسپانیایی در سرتاسر جهان است , در هر گوشه از جهان ، چهره او همپای وجهه رئال مادرید است . به او به خاطر تاریخ ساز شدن به سبب گل‌های فراوانی که به ثمر رسانده ، تبریک می‌گویم .


رائول تاکنون 309 گل در تمامی رقابت‌ها برای رئال مادرید به ثمر رسانده است , او همچنین با 44 گل به عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال اسپانیا نیز شناخته می‌شود .

کاپیتان کهکشانی‌ها هم‌چنین با به ثمر رساندن 64 گل به عنوان برترین گلزن تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شناخته می‌شود .

رائول همچنین 66 گل در تمامی رقابت های رسمی یوفا به ثمر رسانده و در این زمینه نیز بالاتر از بازیکنانی همچون فلیپو اینزاگی و گرد مولر رکورددار است . او تاکنون 685 بار برای رئال مادرید به میدان رفته و در صدد شکستن رکورد 712 بازی مائول سانچس است .



  • کلمات کلیدی :
  • » امیرشهریار
    »» نظرات دیگران ( نظر)


    لیست کل یادداشت های وبلاگ
    بهترین خط دفاعی فوتبال اسپانیا در سال 2009
    او هیچگاه از ترک باشگاه سخن نگفته است
    ریبری می تواند به رئال مادرید برود
    [عناوین آرشیوشده]
     RSS 
     Atom 

    بازدیدهای امروز: 12 بازدید
    بازدیدهای دیروز: 0 بازدید
    مجموع بازدیدها: 5958 بازدید
    [ صفحه اصلی ]
    [ پست الکترونیک ]
    [ پارسی بلاگ ]
    [ درباره من ]

    » آرشیو یادداشت ها «
    » موسیقی وبلاگ «
    » اشتراک در خبرنامه «