سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبادا که بدگمانی بر تو چیره شود که [در این صورت] میان تو و هیچ دوستی، رابطه دوستانه ای برجای نمی گذارد . [امام علی علیه السلام]

امیرشهریار

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
رئال مادرید برای خرید رونالدو 70 میلیون اماده دارد(دوشنبه 87 بهمن 28 ساعت 5:25 عصر )
 بانک سانتاندر که شهرتی جهانی دارد اماده است تا نقشی مهم در انتقال کریستیانو رونالدو به رئال مادرید برعهده بگیرد .




گوئی داستان انتقال رونالدو به رئال مادرید تمامی نخواهد داشت و حتی با رفتن رامون کالدرون باز هم این ماجرا ادامه دارد و این بار با موضوعی جدید و البته جالب .

بانک سانتاندر , بزرگترین بانک در قاره اروپا به حساب می اید ؛ این بانک اسپانسر اصلی تیم مک لارن مرسدس که در مسابقات اتومبیل رانی فرمول 1 حضور دارد می باشد و همین طور حامی مالی اصلی مسابقات جام باشگاههای امریکای جنوبی موسوم به لیبرتادورس است ؛ طبق گزارشات رسیده , بانک سانتاندر با درخواست سران رئال مادرید بابت پرداخت وام به این باشگاه موافقت کرده است .

خوزه رامون دلا مورنا , در گفت و گو با برنامه ‘El Larguero’ در رادیو Cadena SER اظهار داشت که هیئت مدیره این بانک با درخواست وام 70 میلیون یورویی رئال مادرید جهت خرید کریستیانو رونالدو موافقت کرده است .

طبق براورد امور مالی باشگاه , رئال مادرید فقط می تواند حدود 20 درصد از مبلغ قرارداد رونالدو را از حساب خود بپردازد , به نظر می رسد مبلغ قرارداد رونالدو 100 میلیون یورو خواهد بود .

به گزارش روزنامه اس , اگر دو باشگاه به توافقات مالی دست یافته و خود این بازیکن نیز تصمیم قطعی مبنی بر انتقالش به برنابئو بگیرد , دیگر فرگوسن توان مقابله با این تصمیم را نخواهد داشت .

اگوست گذشته , رونالدو و فرگوسن طی ملاقاتی که با یکدیگر در لیسبون پرتغال داشتند در توافقی دو طرفه متعهد شدند در صورت ارائه یک پیشنهاد خوب از سوی هر باشگاهی , رونالدو می تواند اولترافورد را ترک نماید .

از سوی دیگر در این توافق نامه امده است اگر جزئیات این پیمان به روزنامه ها رخنه کرده و برای باشگاه ایجاد خسارت کند , این قرارداد به طور خودکار منفصل خواهد شد


  • کلمات کلیدی :
  • » امیرشهریار
    »» نظرات دیگران ( نظر)


    لیست کل یادداشت های وبلاگ
    بهترین خط دفاعی فوتبال اسپانیا در سال 2009
    او هیچگاه از ترک باشگاه سخن نگفته است
    ریبری می تواند به رئال مادرید برود
    [عناوین آرشیوشده]
     RSS 
     Atom 

    بازدیدهای امروز: 17 بازدید
    بازدیدهای دیروز: 0 بازدید
    مجموع بازدیدها: 5963 بازدید
    [ صفحه اصلی ]
    [ پست الکترونیک ]
    [ پارسی بلاگ ]
    [ درباره من ]

    » آرشیو یادداشت ها «
    » موسیقی وبلاگ «
    » اشتراک در خبرنامه «