سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی احمقان، چون سرابْ ناپدید می شود و چون مِه می پراکَنَد . [امام علی علیه السلام]

امیرشهریار

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
رئال مادرید 4 - کاستیا 2(دوشنبه 87 بهمن 28 ساعت 5:25 عصر )
تیم اصلی رئال مادرید در دیداری جهت اماده نگه داشتن بازیکنان خود , امروز صبح به مصاف تیم جوانان این باشگاه رفت .




دو تیم رئال مادرید و رئال مادرید ب در دیداری تدارکاتی امروز صبح در ورزشگاه الفردو دی استفانو , ورزشگاه اختصاصی تیم جوانان به دیدار یکدیگر رفتند که در این بازی تیم اصلی باشگاه موفق شد با حساب 4 - 2 برنده شود .

در این دیدار , کادر فنی هر دو تیم تلاش کردند تا از تاکتیک ها و سیستم هایی که قرار است هر یک از این دو تیم در بازی اینده شان به کار گیرند , استفاده کنند .

البته به دلیل حضور جمعی از بازیکنان تیم اصلی در اردوی تیم های ملی مختلف , تعدادی از بازیکنان تیم ب , در تیم اصلی حضور یافته تا ترکیب این تیم کامل گردد .

در خط هافبک تیم اصلی , بازیکنانی چون گوتی , پاریخو و ماتئوس ( از تیم جوانان ) حضور داشتند که دو نفر اولی , اولین بازی خود در سال 2009 را تجربه می کردند .

در مرکز خط دفاع , به دلیل اینکه اکثر بازیکنان در حال حاضر در اردوی تیم های ملی خود به سر می برند و متذلدر نیز مصدوم است ؛ اگوس از تیم ب و کروز از تیم سی برای تیم اصلی بازی کردند .

از دیگر غایبین تیم اصلی در این بازی می توان به گلزن اول این تیم یعنی هیگوئین اشاره کرد که امروز فقط به همراه مربی بدنسازی , به تمرینات ویژه پرداخت ولی ژولین فائوبرت به طور کامل در این بازی حضور یافت و توانست سرعت بالای خود را به خوانده راموس نشان دهد .

تیم جوانان نهایت تلاش خود را کرد تا بهترین بازیش را ارائه دهد و تا حدود زیادی نیز موفق به انجام این کار شد . گل اول بازی را تیم جوانان توسط وازکز در دقیقه 16 به ثمر رساند .

بعد از موقعیتی که فائوبرت از روی کار فردی و سرعت بالای خود خلق کرد , در دقیقه 30 بازی ساویولا از روی پاس عالی پاریخو گل تساوی را به ثمر رساند .

گل دوم تیم اصلی را درنت از روی یک ضربه ایستگاهی قدرتمند و البته بسیار دقیق در دقیقه 45 بازی به ثمر رساند و دو دقیقه بعد دوباره درنت با خطای بازیکنان تیم جوانان در محوطه جریمه متوقف شد تا ساویولا گل سوم را از روی یک ضربه پنالتی بزند .

در این بازی درنت بسیار خوب ظاهر شد و چندین بار با تکنیک بالای خود , چند تن از بازیکنان تیم جوانان را پشت سر گذاشت که این کار وی موجب شد تا صد تماشاگری که داشتند این بازی را از نزدیک می دیدند او را به شدت تشویق کنند .

اما این پایان کار نبود و جوانان باشگاه دوست نداشتند به همین راحتی تسلیم شوند , در دقیقه 59 بازی بود که الپیو توسط پاسی عالی از پالانکا صاحب موقعیت شده و انرا به گل تبدیل کرد .

بعد از این گل , تیم جوانان چندین موقعیت برای به تساوی کشاندن نتیجه داشتند ولی کودینا امروز در فرم خوب خود به سر می برد و با مهارهای خود مانع زدن گل سوم تیم ب شد .

در پایان ساویولا با گلی که در دقیقه 67 زد , تا حد زیادی تیم جوانان را ناامید کرده و هتریک خود را در این بازی کامل کرد تا تیم اصلی با نتیجه 4 - 2 زمین را ترک کند .

در این بازی میشل سالگادو در اواسط بازی دچار مصدومیت شد و جای خود را به ویافونه داد , بعد از بررسی های کادر پزشکی باشگاه مشخص شد این بازیکن دچار مصدومیت درجه 1 زانو شده است و باید 2 الی 3 هفته استراحت کند .

ترکیب تیم اصلی :

دودک ( کودینا 45 ) , سالگادو ( ویافانه 45 ) , کروز , اگوس , فرناندو تورس , پاریخو , گوتی ( کابامبا 45 ) , ماتئوس , فائوبرت , درنت , ساویولا

ترکیب تیم جوانان :

فیلیپه راموس ( ادان 45 ) , ویلایوس , گری , مولیرو , مارکوس , الونسو ( انتون 45 ) , تیبار , ماسکوئرا ( لوپز 45 ) , پالانکا , وازکز , بوئنو ( رامورا 45 ) , اکونیا ( الیپیو 30


  • کلمات کلیدی :
  • » امیرشهریار
    »» نظرات دیگران ( نظر)


    لیست کل یادداشت های وبلاگ
    بهترین خط دفاعی فوتبال اسپانیا در سال 2009
    او هیچگاه از ترک باشگاه سخن نگفته است
    ریبری می تواند به رئال مادرید برود
    [عناوین آرشیوشده]
     RSS 
     Atom 

    بازدیدهای امروز: 19 بازدید
    بازدیدهای دیروز: 0 بازدید
    مجموع بازدیدها: 5965 بازدید
    [ صفحه اصلی ]
    [ پست الکترونیک ]
    [ پارسی بلاگ ]
    [ درباره من ]

    » آرشیو یادداشت ها «
    » موسیقی وبلاگ «
    » اشتراک در خبرنامه «