سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قرآن را فرا گیرید که بهترین سخن است و در آن تفقّه کنید که بهار دلهاست واز روشنی آن شفا بجویید که شفای سینه هاست . [امام علی علیه السلام]

امیرشهریار

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
رئال مادرید , ثروتمندترین باشگاه دنیا(دوشنبه 87 بهمن 28 ساعت 5:25 عصر )
رئال مادرید به عنوان ثروتمندترین باشگاه در دنیا معرفی شد .




براساس اعلام سازمان حسابرسی معتبر و جهانی دلویته , باشگاه رئال مادرید به عنوان ثروتمندترین باشگاه دنیا معرفی گردید و منچستریونایتد , در مکان دوم جای گرفت .

رئال مادرید در فصل 2008 - 2007 بیش از 366 میلیون پوند سود خالص داشته که رقمی فوق العاده عظیم است بعد از رئال مادرید , باشگاه منچستریونایتد که توانسته بود در فصل گذشته قهرمان انگلستان , اروپا و جهان شود با 325 میلیون پوند در رتبه دوم قرار گرفت , باشگاه بارسلونا نیز با 309 میلیون پوند سوم است .

در میان 20 باشگاه ثروتمند دنیا , لیگ برتر بیشترین سهمیه را دارد ؛ باشگاههایی چون منچستر یونایتد , چلسی , ارسنال , لیورپول , نیوکاسل , منچستر سیتی و تاتنهام در بین 20 تیم ثروتمند دنیا قرار دارند .

در بین باشگاههای ایتالیایی , باشگاه اث میلان با چیزی حدود 210 میلیون پوند در رده اول قرار دارد , این در حالیست که یوونتوس با 168 میلیون پوند در بین تیمهای بزرگ ایتالیا از همه پائین تر است .

همان طور که در فوق ذکر شد میلان با 210 , اس رم با 175 , اینترمیلان با 173 و در پایان یوونتوس با 168 میلیون پوند دارایی در فصل 2008 - 2007 ثروتمندترین باشگاههای ایتالیا هستند .

باشگاههایی چون بایرن مونیخ , شالکه , هامبورگ , اشتوتگارت از المان , المپیک لیون و المپیک مارسی از فرانسه و فنر باغچه از ترکیه دیگر تیمهای حاضر در بین 20 تیم ثروتمند دنیا هستند .



  • کلمات کلیدی :
  • » امیرشهریار
    »» نظرات دیگران ( نظر)


    لیست کل یادداشت های وبلاگ
    بهترین خط دفاعی فوتبال اسپانیا در سال 2009
    او هیچگاه از ترک باشگاه سخن نگفته است
    ریبری می تواند به رئال مادرید برود
    [عناوین آرشیوشده]
     RSS 
     Atom 

    بازدیدهای امروز: 6 بازدید
    بازدیدهای دیروز: 0 بازدید
    مجموع بازدیدها: 5952 بازدید
    [ صفحه اصلی ]
    [ پست الکترونیک ]
    [ پارسی بلاگ ]
    [ درباره من ]

    » آرشیو یادداشت ها «
    » موسیقی وبلاگ «
    » اشتراک در خبرنامه «