سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدى را از سینه جز خود بر کن با کندن آن از سینه خویشتن . [نهج البلاغه]

امیرشهریار

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
اسپورتینگ گیخون - رئال مادرید(دوشنبه 87 بهمن 28 ساعت 5:25 عصر )
رئال مادرید قصد دارد تا با پیروزی در این بازی و با توجه به تساوی دیشب بارسلونا , فاصله خود را با صدر کمتر کند .




بازی دو تیم اسپورتینگ گیخون و رئال مادرید از هفته بیست و سوم لالیگا , امشب در ورزشگاه خانگی گیخون , ال مولینون , راس ساعت 19.30 برگزار خواهد شد .

تیم میزبان در حال حاضر با 22 امتیاز در رده دوازدهم و رئال مادرید نیز با 47 امتیاز در رده دوم جدول جای دارند و هر دو تیم به دلایل مختلفی انگیزه زیادی برای پیروزی در این بازی دارند .

این دو باشگاه بسیار قدیمی هستند و زمانی که لالیگا شروع به کار کرد این دو تیم جز تیمهایی بودند که در اولین فصل لالیگا حضور داشتند و روی هم رفته قدمتی بیش از 200 سال دارند .

رئال مادرید امشب در حالی بازی را اغاز خواهد کرد که می داند برای کسب هشتمین پیروزی متوالی خود نمی تواند دل به بازی بازیکنانی چون ارین روبن , اشنایدر , فان در فارت , گوتی و حتی متذلدر ببندد زیرا هر یک از این بازیکنها به دلایلی در بازی امشب غائب هستند .

این دو تیم تا به حال در 37 فصل از لالیگا , کنار هم بازی کرده اند که در این 37 فصل مجموعا 75 بار با هم بازی کرده اند . در این 75 بازی , رئال مادرید 41 بار پیروز شده و 12 بار نیز شکست خورده و 22 بار نیز بازی این دو تیم با تساوی به پایان رسیده است .

این دو تیم در ورزشگاه ال مولینون 37 بار رو در روی همدیگر قرار گرفته اند که تا حدودی امار هر دو تیم نزدیک است . رئال مادرید در این ورزشگاه صاحب 15 پیروزی , 10 شکست و 12 تساوی گردیده است که اخرین بازی این دو تیم در ورزشگاه ال مولینون برمی گردد به سال 1997 که در ان بازی رئال مادرید موفق شد با گلهای رائول و مورینتس , 2 - 0 پیروز شود .

و حالا رائول بعد از 11 سال و این بار با عنوان بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید به ال مولینون باز می گردد ولی تیمی که رائول کاپیتان انست , نسبت به بازیهای قبل کمی تغییر یافته است .

روبن , اشنایدر , گوتی , متذلدر و سالگادو به دلیل مصدومیت جزیی برای این بازی اماده نشدند و فان در فارت نیز باید یک جلسه محرومیت را سپری کند و کودینا و درنت نیز به صلاحدید کادر فنی در این بازی غایب هستند .

به نظر می رسد ترکیب 11 نفره اصلی راموس به این شکل خواهد بود که کاسیاس همچون گذشته درون چارچوب خواهد ایستاد و دیوار دفاعی را نیز سرجیو راموس , په په , کاناوارو و هاینزه تشکیل خواهند داد .

در مرکز زمین لاسانا دیارا و فرناندو گاگو که در بازیهای اخیر زوج بسیار خوبی تشکیل داده اند قرار می گیرند و فائوبرت نیز به عنوان یک وینگر بازی خواهد کرد .

در حمله به نظر می رسد بعد از جنجالهایی که هانتلار به راه انداخت , این بازیکن به طور ثابت بازی کند و در کنار وی رائول و هیگوئین نیز قرار می گیرند .

به هر حال بر روی نیمکت بازیکنانی چون مارسلو و پاریخو شانس زیادی برای ورود به زمین دارند که از بین این دو , پاریخو می تواند امشب اولین بازی لالیگایی خود را برای رئال مادرید انجام دهد .

اگر رئال مادرید بتواند در این بازی پیروز از میدان بیرون بیاید ؛ جدا از کسب هشتمین پیروزی متوالی , می تواند فاصله خود را با بارسلونایی که شب گذشته در زمین رئال بتیس با نتیجه 2 - 2 متوقف شد , کمتر کند .

بازی رفت این دو تیم با نتیجه ای بسیار عجیب و جالب توجه همراه بود , در این بازی رئال مادرید در خانه خود توانست گیخون را با حساب 7 - 1 شکست دهد که در ان بازی گلهای رئال را فان در فارت 3 بار , رائول 2 بار , روبن و هیگوئین نیز هر کدام یک بار وارد دروازه گیخون کردند .



  • کلمات کلیدی :
  • » امیرشهریار
    »» نظرات دیگران ( نظر)


    لیست کل یادداشت های وبلاگ
    بهترین خط دفاعی فوتبال اسپانیا در سال 2009
    او هیچگاه از ترک باشگاه سخن نگفته است
    ریبری می تواند به رئال مادرید برود
    [عناوین آرشیوشده]
     RSS 
     Atom 

    بازدیدهای امروز: 3 بازدید
    بازدیدهای دیروز: 0 بازدید
    مجموع بازدیدها: 5949 بازدید
    [ صفحه اصلی ]
    [ پست الکترونیک ]
    [ پارسی بلاگ ]
    [ درباره من ]

    » آرشیو یادداشت ها «
    » موسیقی وبلاگ «
    » اشتراک در خبرنامه «