سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] آنجا که گفتن باید خاموشى نشاید ، و آنجا که ندانند ، به که خاموش مانند . [نهج البلاغه]

امیرشهریار

Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
بهترین خط دفاعی فوتبال اسپانیا در سال 2009(دوشنبه 87 بهمن 28 ساعت 5:25 عصر )
 در سال 2009 , در بین تمام تیمهای حاضر در اسپانیا , اعم از لالیگا و لیگهای پائین تر , رئال مادرید کمترین گل خورده را دارد و بهترین خط دفاعی متعلق به این تیم می باشد .




رئال مادرید صاحب بهترین خط دفاعی اسپانیا

رئال مادرید در سال جدید 6 بازی انجام داده که در تمام این 6 بازی پیروز از میدان بیرون امده است و هم اکنون بعد از بارسلونای صدرنشین در رده دوم جدول لالیگا قرار دارد .

در حال حاضر 122 تیم به طور حرفه ای در فوتبال اسپانیا و در لیگهای مختلف این کشور بازی می کنند که در بین تمامی اینها , رئال مادرید با 1 گل خورده , کمترین گل دریافتی را داشته است .

در لالیگا بعد از رئال مادرید , راسینگ سانتاندر با 4 گل خورده و تیمهای بارسلونا و رکرتیوو هوئلوا با 6 گل خورده پشت سر رئال مادرید قرار دارند . در لیگ دسته دو نیز تیمهای ژرز , کوردوبا , رئال سوسیه داد و رایو والکانو به ترتیب با 2 , 4 , 4 و 4 گل خورده بهترین خط دفاعی را دارند .

راموس , په په , کاناوارو و هاینزه , اعضای اصلی بهترین خط دفاعی اسپانیا

در این فصل سرجیو راموس , په په , کاناوارو و هاینزه , 9 بار در کنار هم برای رئال مادرید بازی کرده اند که تیمشان در این 9 بازی صاحب 7 پیروزی و 2 تساوی شده است .

رئال مادرید در 7 بازی گذشته , فقط 1 بار دروازه خود را باز شده دیده و 12 بار نیز موفق به گلزنی گردیده است تا بتواند در رده دوم جدول جای گیرد .

راموس , په په , کاناوارو و هاینزه یکی از بهترین خطوط دفاعی را در اروپا تشکیل داده اند ؛ بطوری که در 9 مسابقه ای که این 4 نفر خط دفاعی رئال مادرید را تشکیل داده اند هیچ گاه رنگ شکست را ندیده اند .

تنها تیم اروپایی که در 7 بازی اخیر خود کمتر از رئال مادرید گل خورده است تیم منچستر یونایتد است که این تیم در 7 بازی سابق خود هیچ گاه دروازه اش باز نشده است .

در ایتالیا , تیم اینترمیلان با دریافت 3 , در المان , تیم شالکه با 5 و در فرانسه , تیم لیون با 4 گل خورده ای که در 7 بازی اخیر خود داشته اند صاحب بهترین خطوط دفاعی هستند .



  • کلمات کلیدی :
  • » امیرشهریار
    »» نظرات دیگران ( نظر)


    لیست کل یادداشت های وبلاگ
    بهترین خط دفاعی فوتبال اسپانیا در سال 2009
    او هیچگاه از ترک باشگاه سخن نگفته است
    ریبری می تواند به رئال مادرید برود
    [عناوین آرشیوشده]
     RSS 
     Atom 

    بازدیدهای امروز: 0 بازدید
    بازدیدهای دیروز: 0 بازدید
    مجموع بازدیدها: 5932 بازدید
    [ صفحه اصلی ]
    [ پست الکترونیک ]
    [ پارسی بلاگ ]
    [ درباره من ]

    » آرشیو یادداشت ها «
    » موسیقی وبلاگ «
    » اشتراک در خبرنامه «